Nya utmaningar



Jag håller på att skita ner mig av tanken på att jag imorgon ska befinna mig på ett ställe som jag inte är bekant med, och göra saker jag inte kan.Ni ser den lilla lilla svansen som sticker upp till höger om kyrktornet, det är holmenkollen. Där ska jag arbeta på en Montessoriförskola med de allra yngsta medborgarna av Oslo.

Nog kan jag det där med gamla och alla deras bekymmer men små barn och deras behov, det är något annat det. Nåväl, det är tryggt och tänka att jag om ett dygn kommer sitta här i min soffa igen och antagligtvis överlevt.


Kommentarer
Postat av: Mari

Det kommer att gå bra för du kommer att lyssna på barnen och vara närvarande! Underbara Johanna!

Kram

2010-12-05 @ 22:22:12
URL: http://maristradgard.bloggspot.com
Postat av: Åsa

Hur gick det?

2010-12-06 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0