Himmelska bakverk och Luther



Jisses Amalia vad jag är farlig för mig själv! Det där med himmelska bakverk är lite för gott för att vara bra, det säger min lutheranska uppfostran. Saker som är allt för gott och härligt är farligt! Och så har vi den där gyllene medelvägen, med en lagom stor bit och ett lagom glatt liv. Den är ju förstås trevlig att gå på men lite trist i längden. Nej, jag poppar gärna i mig rulltårta med apelsinmarmeladgrädde så det står härliga till. Så få jag deala med Mr medelsvensson, herr Jante och ers majestät Luther en annan dag.
Kan ju lika gärna passa på och se på Gynekologen från Askim, där det talar öppet om sex! Uscha mig jag börjar balla ut totalt.


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

jesus vad du svänger dig bland bokstäverna. underbart!

nu är kl 21, tant jeanette måste sova :)

kram och ♥

2011-02-14 @ 21:01:00
URL: http://jeanette10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0