Onsdags morgon den 16 februari 2011


För att vara ledig och glad i att sova om morgonen så har jag ovanligt stark mental kraft idag. Jag sa till mig själv när gossens klocka ringde, att nu Johanna är du så snäll och går upp och sätter på kaffe och börjar denna dag.
Och så gjorde jag det! Oftast brukar jag ju bara dra täcket över huvudet som en trotsig tonåring och sova ett par timmar till. Rutiner ska icke fnysas åt för mycket. Egentligen mår jag bäst av att gå upp tidigt och gå runt och pyssla och rassla allt medan morgon blir till dag. Och en morgon som idag, med ljus, eterisk citrongräsdoft, och en lååång kaffestund kan man inget inget annat än anta att det kommer bli en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Och min dag startade också väldans bra. Ett god morgon från dig och dagen var gjord! Nu sitter jag här och fantiserar om framtiden, den ser plötsligt lite ljusare ut ;)

För övrigt kom jag på en idé i bilen till jobbet. Jag gör slag i saken och messar över den till dig på studs. En Kram på det

2011-02-16 @ 08:21:44
Postat av: Johanna

Hej hjärtat!

Ja gör det, jag väntar med spänning. Puss och kram

2011-02-16 @ 08:31:10
URL: http://pysselkaoset.blogg.se/
Postat av: jeanette sandelin

morgonstund är guld för mig. efter fem barn blir jag bara mer och mer förtjust i de där ensamma stunderna :)

kram på sig tösabiten ♥

2011-02-17 @ 04:46:56
URL: http://jeanette10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0