Träning Für alle!

En morgon med kaffefilosofi och låångsam frukost med gossen är till ända, han har givit sig ut på skidtur och jag ska kicka igång min vintertrötta kropp med lite träning. Träningscenter utan bindingstid och rimliga priser är min melodi! Jag blir ilsken på företag vars före(sats) är att göra affär på människors bristande ambitioner. De lovar ett nytt liv och tar betalt för att lära dig 5000 nya sätt för din kropp att röra sig, sen har de vett att ta betalt för ditt dåliga samvete också. Pyttsan, för att de främjar hälsa! Vi behöver faktiskt inte mer krav på oss än vi har, träning ska vara kul och något som inte kostar skjortan. Tacka vet jag alternativ som klippkort, eller månadskort utan bidningstid. Vi är tar mig tusan inga kugghjul, utan härliga människor som ibland får lust att ligga hemma och äta godis i några veckor, ta lite sommarlov och ändå få lov att skaka loss lite däremellan!


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

powerwalking is da shit for me!

när jag vill, om jag vill, när mannen är hemma så att någon ser till töserna.

kostnad: bra skor!

kram för att du är så söt och inspirerande.

2011-02-14 @ 05:34:26
URL: http://jeanette10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0