Blommor

Våren 2011 är fortfarande en evighet bort. Även om solen lyste upp allt fint och fult som vintern gömt så fick jag ta mig en stor kopp kaffe för att orka gå ut idag. Jag har blivit så hiskeligt hemkär.
I väntan på våren så finns det blommor.



Tulpaner som tar bort fokus från skitiga fönsterrutor, och så en liten krukväxt i en strumpa. Det blev egentligen ganska fult, och Espen tyckte det var onödigt att jag klippte hål, den var visst ny. Jag är beredd att hålla med- Men nog är det en blomma och den är fin i all sin enkelhet.




Kommentarer
Postat av: Antonia, Swedish Love Affair

Jag älskar blommor, och dina är otroligt fina<3

2011-01-12 @ 23:40:25
URL: http://www.swedishloveaffair.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0