jag glömde mig lite

Tidig morgon. Idag är Oslo grått och snötungt. Jag vaknade mycket tidigt med en känsla av att jag glömt bort något betydelsefullt. Det var visst bloggen,  min egen anslagstavla i cyberrymden. Jag tänker att det är dumt att jag inte skrivit på ett tag, att jag mister läsare och får börja om på nytt. Fast samtidigt är det lite skönt, när livet drar i en såpass mycket att man glömmer av sig. Pappa är här och förgyller med sin positiva närvaro. Han är den mest positiva väsen jag känner, han är liksom konstant på disneyland. Hur gör han tänker jag? Vad är hans knep?75års idogt arbete i självutveckling?

(Egentligen så sitter jag här och smyger med ett helvetiskt pmshumör .  Och hur empatiska gossen och farsan än är så räcker det inte till. Det går inte att få en medkännande blick av en karl för den saken hur man än försöker.)
Mina kära medsystrar hur har ni det idag?

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

thanks for coming back!

pms har jag. ja...

och det blev bara värre och värre.

så nu medicinerar jag!

och det är bättre. men huvudvärk och migrän desto mer. det har sitt pris att vara tant :)

2011-03-01 @ 18:48:52
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: jeanette sandelin

men tänk va - att ha en pappa som bor i disneyland ;)

2011-03-03 @ 05:05:52
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0