Det blir visst lite glest mellan mina ord här inne

Men så är jag av den tron att man ska säga något när man har något man vill ha sagt. Jag har föredragit att bo under en filt i det senaste, bläddra i vackra böcker och vara helt uttryckslös. Men så vips vaknar jag till liv och ruskar om mitt trötta huvud. Det är många som orkar ge mig positiva ord var dag genom olika uttrycksformer. Saker som gör en levnadsglad och leende.  Ibland är jag en tyst gladhetstjuv som smyger omkring och bara suger åt mig, men jag vill vara en gladhetsgivare också. 
Jag lovar att jag ska vara det så mycket som mitt väsen orkar. Men som sagt mina ord kommer när de vill.
De blir aldrig så bra när jag försöker slentrianskriva.


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

tack goa fina för dina väl valda ♥

2011-03-10 @ 20:38:58
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0