essans för träd

Jag är en trädklättrare, inträdare, utträdare, träskallig och bara väldigt förtjust i träd. Helst urgamla träd med stora trygga rötter och klok bark med en elegant lövkrona på toppen. Nu ska ni få se ett av mina absoluta favoritträd genom historien. Det är enormt, det har vält och har kanske tio olika kojjmöjligheter, den aggerar bro och hem till miljarders av smådjur som jag inte ens lärt mig existensen på än. Inte dåligt för att vara ett träd!

Här börjar det, jag fick inte med alla grenar på bild, då hade ni tråkat ihjäl er av upprepning.


Mitten


Slutet


Jag kände två slags känslor i mittpunkten av trädet


En djurisk lite farlig känsla som gav mig lust att slänga kameran i älven
och vårla bestialiskt.


och en lite mer nymfaktigt sensuell känsla som fick mig att vilja lägga mig raklång och naken på trädet
och nynna förföriskt.

grrr

Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

härligt träd och en sådan härlig tjej på den sista bilden där :)

någon du känner... hi hi hi...

helgplaner?

chill & chips?

2011-05-20 @ 20:22:42
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0