Extreme home fakeover (vardagsrum,kök)

Nu blir det bildkavalkad så det smäller om det. Igår var nämligen fotografen här och tog bilder inför försäljningen.
Å jag tror aldrig i mitt liv att jag har haft det så fint hemma. Det är en fröjd att vandra runt i detta blomstrande rena hem. Men nog längtar jag lite efter våra röriga bokhyllor, och hemtrevliga pilliplock som skvallrar om oss och vad vi är för typer. Småstök ger en charmig karaktär åt hemmet, medan en stökig diskbänk och en ytterst använd toalett är osmakligt och skrämmer bort gäster.

Nåja, slutsnackat för denna gång. Nu ska ni få se vardagsrummet/köket.










Kommentarer
Postat av: lena jeppsson

hur fräscht som helst, nu bara att hoppas på en mäklare som står på er sida och kan prata på, så kommer detta att gå som smort. Vågar ni bo i lägenheten överhuvutaget eller är det Sörum som gäller

2011-05-28 @ 14:55:52
Postat av: lena jeppsson

hur fräscht som helst, nu bara att hoppas på en mäklare som står på er sida och kan prata på, så kommer detta att gå som smort. Vågar ni bo i lägenheten överhuvutaget eller är det Sörum som gäller

2011-05-28 @ 14:56:42
Postat av: Emma

Gu, såå vackert!!!

Lite ommöblering också? Jag tror det här kommer gå vägen... Finns det en norsk variant av Hemnet?

2011-05-28 @ 17:27:34
Postat av: Moa

Va snyggt med det svarta kaklet! Har ni gjort detta själva? I så fall e jag riktigt impad

2011-05-29 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0