oskönt läge

Vi renoverar för vi ska sälja lägenheten här i Oslo. Det är direkt sinneshälsofarligt. Just nu kan jag inte skilja på matbord, renoveringsbänk eller klädförvaring. Det är en världslig sak egentligen men jag blir som tokig. Jag är en skönhetstörstande brutta och utan skönhet blir jag en ganska oskön typ. Små irriterad, med taskig hygien och noll känsla för humor. En sån där typ som sprider noll positiv energi och kräver enormt mycket tillbaka.
I renoveringsuniversumet är det jag och Espen, alltså tar jag allt det goa han har och ger honom skit i gengälld.
Stackars arma man!





ps. vi diskar på toaletten... systrar och bröder jag längtar efter ett kök!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar lösningen ni gjort för kranen :)

Kram

2011-05-21 @ 11:59:43
Postat av: lena jeppsson

jag håller med Emma. kaos ger konst, som aldrig kan skapas när allting ligger på rätt plats igen. Håll ut

kram

2011-05-21 @ 14:40:35
Postat av: lena jeppsson

jag håller med Emma. kaos ger konst, som aldrig kan skapas när allting ligger på rätt plats igen. Håll ut

kram

2011-05-21 @ 14:41:03
Postat av: jeanette sandelin

ska ni flytta till falkenberg???

för det var väl därifrån du kommer?

kram lilla gumman - att renovera är ett sjå.

vi håller ju på som mest, men det är ju för framtida behov så då går det lättare.

ha det så gott det går bland prylar och pinaler ♥

2011-05-21 @ 18:14:28
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0