Uppstånden igen ifrån det döda

Jag har haft en massiv ordtorka i en månads tid, men igårkväll kom de tillbaka tillsammans med ett efterlängtat vårregn. Vet ni, egentligen mår jag väldigt bra av att skriva, speciellt när min lilla och fina läsarskara ger mig så fin respons. Men ibland tar det stopp och allt som hamnar i skrift låter som plagiat av floskler och grått vardagsliv och det vill jag inte förmedla. Jag vill sprudla när jag skriver, det är det som är det roliga.
 
Fast ni kanske vill ha mig i nöd och lust? Då får jag minsann skärpa mig och uppfylla mina äktenskapliga plikter. Det är ju trots allt ett givande och tagande även här i den virituella vänskapsmiljön.

Tack goa ni för att ni stannde när jag var borta.
Nu flyger vi mot sommaren, horisonten och allt ljus vi kommer tanka upp med.


Kommentarer
Postat av: Emma

Som vi har längtat. Men vi finns här, i vått och i torrt... även i perioder av skrivkramp :) Hurra, du gjorde min dag!!! KRAM

2011-05-15 @ 13:59:21
Postat av: jeanette sandelin

ÄNTLIGEN!!!

yeah :)

har saknat dina begåvade ord ♥

2011-05-15 @ 14:07:56
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Johanna

Tack mina söta höns. Utan er hade jag inte ens brytt mig om och fortsätta ♥



2011-05-15 @ 14:25:10
URL: http://pysselkaoset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0