gott besök

Nu har det studdsat tankar kors och tvärs. Har haft en vän jag inte sett på allt för länge på kökssoffesnack.  Det här med att träffa likasinnade människor och dela en stunds samhörighet i hur det är att ha röriga mångtänkande hjärnor skall inte undervärderas.  Nu känner jag mig neutraliserad. Det ger sådan energi, att bli påmind om att tokeriet finns i oss alla. Det är bara att somliga är bättre på att dölja det, andra som jag själv kan helt enkelt inte hålla det inkappslat.

 

Nu är det brådis, för jag har fullt upp att annlägga världens vackraste kryddträdgård iallafall på pappret.

 

God afton!


Kommentarer
Postat av: .y

"röriga mångtänkande hjärnor", tur vi är minst två.



Nästa gång får du/ni komma till oss (fast oparigt då så klart), igår hittade jag ett "jagmåstevisaJohanna"ställe.

2011-09-17 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0