Tillbaka!

Efter en lång oförklarlig frånvaro dammar jag härmed av mitt lilla krypin i cyberspace.
Här följer en kort historia:

I början av denna sommar flyttade jag och min Espen från Oslo tillbaka till min hemstad Falkenberg. Efter mycket bärande upp och ner, kors och tvärs och upp igen gjorde vi oss hemmastadda i vår nya lägenhet . Hela faderullan med hemkommandet, nybyggandet och renässans på arbetet tog all min tid i anspråk. Det tog ett tag att foga samman en gammal miljö med ett jag som varit i Oslo och surrat runt ett år. Det tog också lång tid att bli såpass avslappnad att kreativiteten kunde sippra fram och vilja komma till uttryck igen. Nu är den här och jag börjar känna igen mig själv.

Jag hoppas att mina ord kan göra lite gott för er, och att ni vill delta i mitt livs största projekt hitills. Nämligen levandet i en alldeles egen mjölnarstuga med en kollosalt massa trädgård till.

Häng på för nu blir det åka av!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tjohoooo! Välkommen tillbaka, du är efterlängtad. Det här ser vi fram emot och ska följa med stor spänning! Kram på dig

2011-09-12 @ 19:22:01
Postat av: Nina

Men jösses!!! Det står ju välkommen till johanna och Espen på hela huset.Sicket perfa torp för pyssel.;o)

pysåkräm

2011-09-12 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0