Massiv omorganisation i skafferiet

När jag städade sist, då var jag sådär lite miljölat som jag tidigare pratat om. Det är långt till avfallstationen och det är istid här, valet att stanna inne var en självklarhet. Jag spenderade istället hela förmiddagen med att organisera om mitt skafferi. Nu har jag alla bakingredienser i olika burkar, märkta och uppradade, redo att locka mig till bak. Jag har härmat alla proffsbakare. Härma är bra gott folk. Ur det kan man sedan skapa något eget som någon annan kan härma.



/ Johanna


Kommentarer
Postat av: lena jeppsson

så fint du gör, hm har inte lust att lägga ut en bild på mitt skafferi just nu, men kanske blir det något bättre om en stund, bara den här terminen kunde ta slut snart...

2010-12-01 @ 18:06:42
Postat av: Emma

Å vad härligt det ser ut! Riktigt hemtrevligt och man blir verkligen inspirerad till bak. Jag måste komma och hälsa på dig snart... Och se hur fint ni har det irl :)

Kram kram min vän

2010-12-01 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0