Basilikababysarna har gått från vagga till säng

Idag vill jag helst av allt vara fri och barnsligt vårig men se plikten den skall med idogt arbete uppfyllas, gamla ska få sin kvällsmat och täcken över sina trötta kroppar. Däremot har jag använt denna lilla tid innan jobbet till att plantera om mina skötebarn. De har till min förvåning vuxit till sig riktigt bra. Nu håller jag bara tummarna för att de skall trivas i sitt lite mer rymliga hem.  Jag är en hopplös novis när det kommer till att få saker att grönska men tänk så mycket lärdom jag har kvar att suga i mig i ämnet. Jag blir lycksalig när jag tänker på det!








Kommentarer
Postat av: lena jeppsson

vilken fin Basilikamamma du är!



en annan mamma

2011-03-29 @ 15:13:20
Postat av: Emma

Det ser fantastiskt ut!

2011-03-29 @ 18:48:43
Postat av: jeanette sandelin

herre gud så vacker du är!

och vad roligt med basilika. skriv mer - du har sådana fantastiska ord i ditt huvud.

me like ♥ you very mucho :)

2011-03-30 @ 05:45:19
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Johanna

tack alla rara söta :)

Ni gör mina dagar rikare

2011-03-31 @ 10:57:42
URL: http://pysselkaoset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0